Sådan skaber du en troværdig hjemmeside til din virksomhed

Sådan skaber du en troværdig hjemmeside til din virksomhed

Hvis du er leder af en virksomhed, som du gerne vil have succes med, er det afgørende at være til stede online i dag. Men det er ikke altid nok at have en hjemmeside. Din hjemmeside skal også være troværdig og give et godt indtryk over for potentielle kunder for at de vælger dig frem for konkurrenterne. I denne artikel kan du læse om, hvordan du skaber troværdighed på din hjemmeside.

Lav en god om-os side

For at skabe en troværdig hjemmeside, er det vigtigt at kunderne kan læse om virksomheden og hvem der har skabt virksomheden.

Derfor er det vigtigt at lave en god om-os side, hvor brugerne kan læse om virksomhedens start og medarbejderne.

Fortæl gerne lidt om hvordan virksomheden er startet og hvad missionen bag virksomheden er. På den måde kan de potentielle kunder læse lidt mere om jer og hvordan jeres virksomhed er opbygget.

Det er en god idé at lave en liste med alle medarbejderne, så det er muligt at se hvem der kan kontaktes samt hvem der sidder på den anden side af skærmen.

Hvis du laver en liste med billeder og samtidig fortæller lidt om personerne skaber det meget mere troværdighed end hvis det ikke er muligt at se, hvem der egentlig står bag virksomheden.

Hos Poseidon Klinikken har de fx lavet en side, hvor du kan læse mere om klinikkens læge. På den måde kan de potentielle kunder læse om hvem der egentlig laver behandlingen, hvilket skaber god troværdighed på deres hjemmeside.

 

Vis kontaktoplysninger

For at være troværdighed er det samtidig vigtigt at det er nemt at komme i kontakt med jer, hvis der er eventuelle spørgsmål.

Du skal derfor ikke skjule jeres kontaktoplysninger, men vise dem frem og gøre det nemt at skrive til jer. En person der har et spørgsmål kan hurtigt blive til en ny kunde, og derfor er det vigtigt at der er mulighed for at stille spørgsmål til jer.

Det er samtidig en god idé at skrive jeres cvr-nummer så det er nemt at få øje på. Når I viser at I har et cvr-nummer viser I samtidig at I har en dansk registreret virksomhed.

Ud over kontaktoplysning og cvr-nummer kan der være andre oplysninger som er relevante for de potentielle kunder til din virksomhed. Det kan fx være hvis du har er certifikat eller andet, som kan være med til at vise at din virksomhed er troværdig.,

 

Vis anmeldelser fra andre kunder

Det sidste du skal gøre på din hjemmeside, er at vise anmeldelser fra tidligere kunder.

Noget af det bedste der kan få nye kunder til at vælge din virksomhed, er hvis du har gode anmeldelser, så de kan se at tidligere kunder har været tilfredse.

Du kender sikkert godt selv, at det er mere tiltalende at vælge en virksomhed med mange positive anmeldelser frem for en der ikke har nogle.

Derfor er det en god idé at vise dine anmeldelser frem på hjemmesiden.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *